Arva etter politisk kalender

oktober 27, 2008 at 6:57 pm 1 kommentar

Eg har lenge leita etter ein blogg som følgjer opp «Politisk kalender», ei stund hadde eg stor tru på den nye SFP-bloggen «Bibliotekpolitikk«. Desverre blei den ikkje så aktiv som eg kunne ønskje meg. Nå har tidligare kollega Ine Marit Torsvik Bertelsen laga ein blogg med navnet Ine Marits Blog. Den skal i følgje forfattaren som no er vara til hovudstyret i NBF og leiar av foreninga sitt litteraturpolitiske utval, handla om «…feltene Politikk, Litteratur og Bibliotek». Når ein ser på kor aktiv Ine Marit var med sin forrige blogg så er det grunn til å håpe at aktiviteten blir stor på denne og. Lukke til.

Entry filed under: Bibliotekpolitikk.

Takk for meg!

Éin kommentar Add your own

Legg att eit svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

oktober 2008
M T O T F S S
« Jan    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


