Takk for meg!

januar 1, 2008 at 3:21 pm 1 kommentar

I denne aller siste utgåva av «Politisk kalender» vil eg nytta høvet til å takke alle mine lesarar gjennom dei tri og eit halvt åra som er gått sidan eg publiserte nyhendebrevet fyrste gong på biblioteklista. Sidan den gongen har eg minst ein gong i månaden publisert kalenderen. Formålet med kalenderen har heile tida vore å gje bibliotekfolk (og andre) innblikk i politiske prosessar som påverkar folkebiblioteka. Prosessar som bibliotekfolk kan være med å påverke gjennom aktiv deltaking i debattar og organisasjonar. For å påverke må me vise kva rolle me vil ha i samfunnet og ikkje kor fælt me har det og me må tørre å prioritera. Julaftan skreiv eg 4 ting som eg meiner må prioriterast i ei kommande stortingsmelding om bibliotek, dette meiner eg er det viktigaste me kan krevje for folkebiblioteka i dag. I tilegg er me avhengige av at kommunane får økonomiske rammevilkår som gjer at det er mogleg og halde høg standard på tenestene.

Med dette vil eg takke for meg og ønskje alle lesarane lukke til i 2008.

Entry filed under: Bibliotekpolitikk, Kulturpolitikk.

Restar frå jula Arva etter politisk kalender

Éin kommentar Add your own

Legg att eit svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

januar 2008
M T O T F S S
« Des   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


