24.luke.Politisk julekalender

desember 24, 2007 at 1:03 pm 1 kommentar

Det er nok for seint å komme med ønskje om fleire julepresangar i år. Derfor skal eg avslutte denne politiske julekalenderen med fire ønskjer for stortingsmeldinga for bibliotek.
1) Eg ønskjer meg ei nasjonal satsing på litteraturformidling i den kulturelle skulesekken.
2) Eg ønskjer meg at potten til kulturbygg blir monaleg utvida slik at det gir kommunane økonomisk drahjelp når dei vil bygge nye bibliotekbygg.
3) Eg ønskjer ei medvite satsing på digitale tenester.
4) Eg ønskjer at det ikkje skjer strukturendringar som svekkar biblioteka i kommunane eller den regionale bibliotekkompetansen.

Til slutt vil eg ønskje alle lesarar av politisk julekalender ei fredeleg jul.

Entry filed under: Bibliotekpolitikk.

23.luke.Politisk julekalender Restar frå jula

Éin kommentar Add your own

  • 1. Takk for meg! « Politisk kalender  |  januar 1, 2008 ved 3:22 pm

    […] vil ha i samfunnet og ikkje kor fælt me har det og me må tørre å prioritera. Julaftan skreiv eg 4 ting som eg meiner må prioriterast i ei kommande stortingsmelding om bibliotek, dette meiner eg er det viktigaste me kan krevje for […]

    Svar

Legg att eit svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

desember 2007
M T O T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts


